Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

1 Mayıs 2012 Salı

Senin İçin Sadece Saçmaladım

Sadece saçmaladım
Kusursuzdu saçmalıklarım
İki renkte boyanmış kaldırımlarda
Aynı renkte olanların üstünden basarak gidersem
Senin beni seviceğini sandım,
Defterime çizdiğim noktaları
En kısa sürede birleştirirsem
Senin beni seviceğini sandım,
Yolda yürürken ilk baktığım yerde
Tahmin ettiğim şeyi görürsem
Senin beni seviceğini sandım,
Eğer sakallarımı uzatırsam
Eğer ağaçtan düşen bir yaprağın kaç saniye de yere düştüğünü sayarsam
Eğer senin baktığın yerde bulunursam
Eğer durmadan koşarsam
Eğer geçtiğim yerlerde ki duvarlara vura vura gidersem
Eğer çocukların yanaklarından birer makas alırsam
Eğer çocukların ümit dolu gözlerine ümit dolu bakarsam
Eğer seni görebiliceğim bir yerde sessiz sessiz seni seyredersem
Eğer kulaklığımı takıp dinlediğim şarkılarda seni düşlersem
Eğer en son zil çaldıktan sonra en son okuldan çıkarsam
Eğer kırk kere söylersen kabul olur dedikleri için her akşam kırk kere senin beni sevmeni dilersem
Eğer yağmur yağarken saçımın ıslanmasını sağlarsam
Senin beni sevebiliceğini sandım
Yani,aldandım
Yani sana olan sevgi eylemlerimi bi sana yönlendiremedim
Yine de bekleyiş hiç bitmedi imkansızlıklar katlanırken üst üste

Yaptıklarıma bakılınca elde edilen sonuç beni hiç yanıltmadı
Ama öyle bir sonuçtu ki
Hani kelebekler zaten bir hafta yaşarya
O kelebeğin bir kanadının koptuğunu düşün
İşte aynen öyle hayattan soğudum,

Senin beni sevmemen için herşeyi yaptıktan sonra
Senin beni sevmeni o kadar büyük şehvetle bekledim ki
Seni yaşattığım düşüncelerim kök saldı hayallere
Adı üstünde hayaldi
Sen gelsen hayal denirmiydi

Sonbaharları hayal ediyorum da senle geçen
Seni görmek için koşuşturmacalar,dolambaçlar
Seni görünce yavaşlayan hareketlerime verilen tek anlam
Seni görmenin verdiği sarhoş olmalar

Sustum ben sadece sana
Bütün benliğimle sana sustum
Bütün benliğimle sana susadım
Yangınları söndüremeyişin imkansızlığıyla
Sana kavuşamamanın verdiği imkansızlık beni boğarken her gece
Ben her gece bir kere daha sana aşık oldum

Tanıdıkça daha bi kapıldım sevgiye
Biriktikçe çağlayanlar oldum çağladım
Durdukça volkanlar oldum patladım
Duramadım yerimde
Koştum uç bucak sokaklara
Tanımadığım yerlerde buldum kendimi
Bilmediğim yerlerde aradım seni
Yine seni olmadığın yerlerde aradım
Oysa sen bütün güzelliğinle
Aynaları kıskandırırken
Seni nasıl oldu da bulamadım










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder