Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

6 Kasım 2012 Salı

Pe n Neden

Belki bir martı olmadığımdan bu böyle
Belki uçsaydım herşey çözülürdü
Şu an göt üstü oturup üzülüyorsam
Evet üzülüyorsam
Kanatlarım olmadığındandır
Olsaydı kanatlarım
Uçsaydım gökaşırı

Onu her düşündüğümde
Gözleri aklıma her geldiğinde
Onunla her konuşmak istediğimde
Uçup bulutlar arasında
Şeffaf bir şekilde
Ruhumu arındırır gibi uçsaydım

Sevmeseydim seni be
Ha daha güzel olmaz mıydı
Olmaz dı,
Oluyo
Her kanat çırpışımda,
Ağlamak gibi olsaydı
Kanat çırpışları,
Her çırpışım bir ağlamaya değseydi
Gel gör ki ne ağlaya biliyorum
Ne de kanat çırpabiliyorum
Sadece seni seviyorum
Uçsam kurtulcam
Kapan mıdır aşk
Ölüm müdür aşk
Tutsaklık mıdır aşk
Aşk kusmak mıdır bulutlara
Aşk yani her şeyin boka bulanmasıdır
Bulutlara kusmak gibi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder