Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

27 Mart 2012 Salı

Kendini Bilemek

Geceleri kendimi biliyorum senle
Bir bıçak gibi
Sivri
Soğuk metal hissi
Tam bağrıma basıyorum kuvvetlice
Kanatırcasına
Ahlaksızca
Bu bana vazgeçilmez bir hüzün tadı veriyor
Böyle olmasaydı seni düşünmezdim geceleri

Geceleri sana sönüyorum
İnsanların lanet ettiği bir ampul gibi
Gözde bıraktığın ufak beyazlık
Ama geriye kalan herşey karanlık

Sana içiyorum
Sana terliyorum,
Senden geliyorum her gece
Sokakta bekçiler kovalıyorlar sanki beni
Senden kaçarmışcasına
Ama sana ölürcesine

Hayatın en aşşağılık
Hayatın en pis
Hayat en gaddar
Hayatın en vurdum duymaz kuyularına dalıp çıkıyorum
Her yudumda nefes alıyorum sana
Sen beni duymasan da
Her geceyi adıyorum sana

Yalnız , lanet okumuyorum sana
Hiçkimseye
Suçlu hiç kimse değil
Zaten bir suçta yok ortada
Aşkımı yaşıyorum kendim
Bazen körüm
Bazen sağır
Ama hep dilsiz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder